ponedjeljak, 27. kolovoza 2018.

Haso prodaje kravu






Otišo Haso na pijacu da proda kravu.
Dođe mušterija i pita za kravu a Haso kaže:
-Vala, neću da te lažem, rita se, malo mlijeka daje i tako.
Neće niko da kupi. Dolazi cigo i kaže mu:
-Daj ti da ja prodam tu kravu i ako prodam meni daš 10 eura. Pristade Haso.
Poče cigo da je hvali; -ne rita se daje 20 litara mlijeka mlada zdrava, samo taka.
Kad je Haso to ćuo, uhvati kravu za uzicu i kaže;
-E, vala sad je nebi prodo nikako kad je tako dobra.

BONUS VIC 


Pričaju dve plavuše i kaže ova ovoj drugoj:
- Jel znaš šta mi se desilo pre mjesec dana?
- Šta ?
- Kucao mi je neko na vrata ja pogledam kroz špijunku kad ono neki fini simpatični mladić ja Otvorim on me pita jel vam muž kod kuće. J kažem nije i on me obori, skide me golu, odradi posao 3 puta i ode.
- I?
- Ja ni dan danas ne znam šta mu je trebao moj muž!

Nema komentara:

Objavi komentar